maanantai 9. kesäkuuta 2014

Eka postaus

Olen 23- vuotias liikuntaneuvoja Lahdesta, joka etsii unelmiensa ensiasuntoa yhdessä avopuolisonsa kanssa. Sisustus ja kodinlaitto on ollut aina hyvin lähellä sydäntäni ja jo ala-aste ikäisenä sisustin ja järjestelin vanhempieni asuntoa. 

Mä tykkään kaikista kauniista sisustusesineistä ja arvostan laatua. Sisustusmakuni on kuitenkin aika simppeli. Valkoista, valkoista, valkoista, vähän harmaata, terästä ja pienissämäärin jotain tehosteväriä....kuten mustaa. Jonkun mielestä siis aika tylsää, mutta mun mielestä erittäin rauhallista, valoisaa ja tunnelmallista.

Kalusteet ja sisustustavarat on tällä hetkellä melkeimpä 100% ikeaa tai askoa. Ne kestää, on edullisia sekä miellyttää silmää. Olen kuitenkin ihastellut muutamia vähän kalliimpia sisustusinvestointeja, mutta ne on vielä haaveiluasteella....ostetaan se asunto ensin ;)

Me asutaan tällähetkellä pienkerrostalokaksiossa, mikä on n 40 neliöinen. Mä tykkään tästä asunnosta, tässä ei oikeastaan ole mitään visuaalista vikaa. Tää on vaa aika tosi pieni. Me tarvitaan ehdottomasti työhuone sekä enemmän säilytystilaa.

Tulen kertomaan ja esittelemään blogissa meidän tän hetkistä kotia, mun unelmia, ajatuksia ensiasunnosta ja ehkä vielä jonain päivänä sitä MEIDÄN kotia! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3