torstai 9. heinäkuuta 2015

Asuntomessufiilistelyä

Huomenna strattaa tämän vuoden asuntomessut ja nyt onkin hyvä aika vähän muistella viime vuotisia messuja.Vuosi sitten messut olivat Jyväskylässä ja kävin sielä kalastamassa viimeisiä inspiraatioita remonttia varten. (Uusille lukijoille siis tiedoksi: Ostimme vuosi sitten tämän asunnon, jota hieman remontoimme ennen muuttoa.) Ennen messuille menoa mulla oli vähän hakusessa mitä oikeasti halusin/ haluttiin. Messupäivän jälkeen kokonaisuus alkoi vihdoin hahmottua mun päähän ja olen edelleenkin erittäin tyytyväinen tähän lopputulokseen.

Kaivoin koneelta muutamia kuvia viimevuodelta. Inspiraatiokuvista toteutui loppupelissä aika monta juttua!




Tämä ledlistakattosydeemi oli ihan huikee idea. Innostuin tosta niin paljon, että kävin heti ostamassa lednauhat varastoon. Toi meidän remonttimies vaan on ollut vähän liian kiireinen.. nimittäin ne nauhat on edelleen meidän vaatehuoneen hyllyllä.. huoh!


Makuuhuoneen inspiraatiokuvaa en löytänyt, mutta se oli melkein samanlainen, mitä meillä on nyt. En aiemmin edes ajatellut pystyraitatapettia, mutta eräässä mallitalossa se näytti niin kivalta, että päätin kokeilla. Nyt olen tosin ehkä vähän kyllästynyt siihen ja kaipaisin makkariin jotain uutta..ehkä graniitinharmaata?


ÄÄ en kestä miten hoikkeliini oon ollut vuosi sitten..No ehkä vielä jonain päiänä.


Tämän verhoidean keksin myös vasta messuilla. Olohuoneen harmaa on todella lähellä tätä kuvan verhojen sävyä, makkarissa on vähän läpikuultavammat ja nyt myös vauvanhuoneeseen tuli verhot samalla idealla. Värinä vain vaaleanpunainen ja valkoinen. Tämä jalkalamppu on muuten jo pidemmän aikaa ollut mun must have- listalla. Miksiköhän tuon hankinta jäi ja päädyinkin tripleen? 

Mulla on ihan hirveä sisustus ja asuntokuume, etten tiedä pystynkö odottamaan ensiviikkoon! Toivottavasti en vallan höyrähdä messuhuumaan, nimittäin nyt ei ehkä ole loistavin hetki täysremonttiin. Mutta jos jotain ihan pientä muutosta?

1 kommentti:

  1. Ihana blogi sinulla! :) Jäin koukkuun! Odotan itsekin esikoista, tällä hetkellä vko 19 menossa. Meidän kuulumisia pääsee seurailemaan Hippusellinen lumoa blogissa.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit <3