keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Mun bränd new ihanuus!

Eilen se pitkästäkin pitkin odotus sitten palkittiin ja Mini päätti vihdoin tulla maailmaan. Synnytys oli yllättävän positiivinen kokemus, tulen kirjoittamaan ihan kunnon synnytyskertomuksia kyllä, kunhan vauvahuuruiltani kerkiän. Lyhykäisyydessään synnytys oli kivulias ja pitkä, mutta ilman puudutteita mentiin. Ilokaasu oli aika metkaa ja oon aika onnellinen ,  miten ollaankaan onnistuttu saamaan aikaseksi jotain näin suloista <3

Mini oli vähän ennustetta pienempi, mut hän on juuri täydellinen,  ja eihän hän olis mini jos ei olis vähän mini aluks! 3410g ja 48cm.

Mä voisin kirjotella tähän vaan pelkästään sydämiä, mut koitan nyt vähän hillitä itseäni.  Pieni on aika ihmeellinen ja sen tuhina on niin suloista<3

Mini nukkuu nyt mun paidan alla, toisella on nenä vähän tukossa ni se tuntuu kiukuttavan. ..mutta kai se sydämen syke tekee olon turvalliseksi. Mua vähän huolettaa, kun mini puklaa lapsivettä ja kuulostaa et toinen tukehtuis.  Oma nukkuminen nyt on ollu vähän kehnoa, mut ehtiihän sitä!

Miniä on niin ihana vaa tuijottaa ja nuuhkia  <3


6 kommenttia:

Kiitos, kun kommentoit <3