keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Vauvajuttuja

En ole vähään aikaan kurkannut tuota seuraajat saraketta, mutta teitä lukijoita alkaa olemaan jo ihan mukavasti jo 20!!! :). Aika huikeeta, mukava huomata, että joku jaksaa mun juttuja lukea.Eli Tervetuloa vain uudet lukijat!


Kohta alkaa jo olemaan puolet raskaasta raskaudesta takana, toivon todellakin, että seuraava puolisko olisi edes vähän helpompi. Uskon, että seuraavien kuukausien aikana vauvahankintoja tulee tehtyä paljon. Vaunut, vaatteita kaikki tavarat tuttipulloista ja harsoista lähtien. Kevään aikana on siis tulossa paaljon postauksia vauvantavaroista. Lisäksi kohta alkaa äitiyspakkauksen kokoaminen. Olenkin aiemmin kertonut, että kokoamme äitiyspakkauksen itse. Odotan jo innolla, mitä kaikkea saammekaan 140€.

Tässä meidän pakkauksen hanskat ja pipo. Maksoi pari euro H&M:ssä.

Täti löysi tämän Minille vähän reilu 10€


Heti positiivisen raskaustestin tehtyäni päätin, etten tee mitään suuria hankintoja ennen, kuin sukupuoli on selvillä. Tämä päätös on pitänyt oikeastaan todella hyvin! Olen ostanut muutamia vaatteita uutena alennusmyynneistä ja loput onkin sitten kirpparilöytöjä. Vaatteiden lisäksi turvakaukalo on jo hankittuna ja pinnasänky ostetaan todennäköisesti käytettynä. Sänky saadaan kotiin vasta ihan lähellä laskettua-aikaa, mutta eipä sillä niin väliä, eihän se nukkujakaan ole vielä täälä ;)


Vain yksi pieni ihminen puuttuu <3

Vaatteissa olen suosinut melko neutraalia linjaa, mutta pakko se on 
myöntää, että muutama vähän poikamaisempi vaate on löytänyt tiensä ostoskoriini. Mulla on vaan niin vahva poikatunne, etten pääse siitä yli enkä ympäri. Aina unissakin vauva on pieni poika. Melkein kaikkien muiden mielestä tulokas onkin selvästi tyttö. Oksentelu on kuulemma ihan selvä tytön merkki, samoin kuin väsymys. Nii ja mun vatsa ja posket on myös kuulemma tyttömäiset ( Oikeesti???!!!? haloo ihmiset, mä olen tyttö!!! Olis se aika huolestuttavaa, jos mun posket olis poikamaiset tai miesmäiset :D). Ja kuulemma saan tytön siksi, että siskoni sai kaksi poikaa. HAH mistä ne keksii? :D

No joo antaa ihmisten arvuutella, mutta suoraansanottuna mua ei vois vähempää kiinnostaa tuiki tuntemattomien sukupuoliarvailut!!! 

Maaliskuun alussa olisi rakenneultra ja sielä sitten selviää minin sukupuoli. Sanokaa mun sanoneen, mutta se on poika! Jos ei ole niin vaistoni on hukassa ja lähden ostamaan vaaleanpunaisia pitsi hörhelöitä ja samalla yritän etsiä kadoksissa olevaa äidinvaistoa. (Älkääkä ymmärtäkö väärin. Tyttö tai poika, molemmat ovat yhtä tervetulleita. <3) Sukupuoli tottakai kiinnostaa paljon, mutta enemmän olen kiinnostunut pienen voinnista. Oma olo on niin surkea, että se saa väkisinkin miettimään minin vointia. Onhan kaikki varmasti hyvin? Asiaa on turha spekuloida tässä vaiheessa, sen näkee sitten. Eli 4.3!!! Se on jo ihan kohta!!!!

Minin liikkeitä ei ole vielä tuntunut, tai ei ainakaan selkeästi. Jotain pientä kuplintaa aina iltaisin, mutta eihän sitä tiedä vaikka se olisi paksusuoli mikä ääntelee :D. Selviä merkkejä ei siis vielä ole tullut, mutta kuulemma kohta voisi alkaa jo tuntemaan jotain?

P.S  Enään kaksi työpäivää ja sitten alkaa LOMA!!! Ainot ongelma vaan on, ettei mun mitään tuuli/ toppahousut mahdu jalkaan :D




6 kommenttia:

  1. Mulla oli kyllä armoton väsymys puoli väliin saakka, muttei tippaakaan huonoa oloa.. Tyttö tuli :-D Vitsit kun on ihana idea kerätä oma äitiyspakkaus.. Kunpa olisin itsekin tajunnut sen. Ei nimittäin tullut käyttöön pakkauksesta kuin sakset, lämpömittari sekä täkki :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi ei tarvi pitkään elää epätietoisuudessa!

      Tuo äitiyspakkausidea lähti liikkeelle juuri siitä, kun kaikki sanoo, ettei niille vaatteille ole juuri käyttöä

      Poista
  2. Kyllä mäkin veikkaisin, että se on poika , vaikka onhan sulla noita " tyttömerkkejä " aika paljon . Ja jos nyt arvaan oikein , ni oon kyllä aika hyvä , koska Nellin kohdalla arvaus osui nappiin ;)

    VastaaPoista
  3. Kaunis odottaja! Raskausaika on niin ihanaa ja ne minin vaatteiden ostelut, kaikki niin ihanaa ja uutta :)
    Ihanaa raskausaikaa!
    T. vauvakuumeilija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Olo ei läheskään aina tunnu niin kauniilta tämän turvotuksen vuoksi! muuta kiitos, tuli hyvä mieli kommentistasi!

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3