torstai 7. tammikuuta 2016

Vuoden 2015 luetuimmat postaukset

Muutamissa blogeissa tämäntyylinen postaus onkin jo näkynyt, ja nyt on mun aika koota vuoden 2015 luetuimmat postaukset.

Viime vuoden ehdottomasti luetuin postaus on Marraskuussa julkaisemani kirjoitus Raskauden jälkeinen fysioterapia. Lisäksi raskauden jälkeinen liikunta ja fysioterapia on yleisimpiä hakusanoja, millä blogiini eksytään. Synnytyksen jälkeinen kuntoutus siis ilmeisesti kiinnostaa, mikä on mielestäni erittäin positiivinen asia. Huomenna mulla on itseasiassa kolmas fysioterapiakäynti ja siitä käynnistä on tulossa postausta vielä tällä viikolla.


Kakkospaikalta löytyy Synnytyskertomus. Tämä ei ainakaan minulle tullut lainkaan yllätyksenä. Itsekin luin varmasti kaikki mahdolliset synnytyskertomukset viimeisten raskausviikkojen aikana, mitä löysin. Itseäni synnytys ei niinkään jännittänyt, ennemminkin halusin vain lukea kokemuksia ja tietää synnytyksistä mahdollisimman paljon. Onneksi kirjoitin sen niin pian synnytyksen jälkeen, nimittäin niihin tunnelmiin on aina niin mukava palata. On se synnytys vaan aika mullistava kokemus. Kirjoititko sinä synnytyskertomusta? Vai muisteletko sitä vain epikriisin avulla?


Kolmannelta sijalta löytyy teksti Miks mulle ei kerrottu.  Tää on ollu mun blogihirtoriani hauskin postaus, ainakin kommenttien perusteella ja lisäks Tää on itseasiassa yks mun lempipostauksista. 
Aloin kirjoittamaan tätä listaa jo synnärillä, etten vaan unohda esim niitä jälkivuotovaippoja :D. Voih! Tätä kirjoittaessa nauroin itsekin ihan vedet silmillä. Näin jälkeenpäin kyllä mietin, että olisko muutamat jutut pitäny jättää kirjoittamatta! 


Toi maidonnousu oli aika....ööh! :D No ainaki oli naiselliset muodot

Suosituimpien postausten joukosta löytyy myös muutama vauvamoon-postaus.  Mun Bränd New Ihanuus ja Hormonihuuruissa. Apua, miten pieni meidän Mini-Mila on ollutkaan! Olisipa olemassa kone, minkä avulla pääsisi matkaamaan ajassa taaksepäin. 



Myös masukuvat kiinnostivat, eikä mikään ihme. Hannes sai otettua ihan mielettömän hienoja kuvia meistä! 


Perus kuulumispostausten ( Kuulumisia , Ihana Pieni Ihme ja Ristiäissuunnitelmia) lisäksi Top 10:ssä on parisuhteesta kertova postaus Niin myötä, kuin vastoinkäymisissäkin

Vauvajutut on siis ehdottomasti suosituimpia. Top 10 ei nimittäin ole lainkaan sisustuspostauksia. Kiinnostaako sisustusjutut? Mistä luet mieluiten?

P.S Tämän viikon puolella pyörähtää käyntiin blogin ensimmäinen arvonta! Olkaahan kuulolla :)


4 kommenttia:

  1. Kaikki sun jutut on ihania! Sisustusjuttuja mä luen myös mielellään. Mä oon ihan sisustuskuumeinen tällä hetkellä. Ainahan sitä joku kuume pitää olla päällä :D

    VastaaPoista
  2. Synnytyskertomuksia on aina niin kiva lukea ja omani olen kaikki kirjoittanut ylös. :)
    Niin nopeeta nämä pienet kasvaa, että joskus olisi kiva pakittaa hieman ajassa takksepäin. Ja kuinka ihania nuo odotusajan kuvat, siis wau.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Oonkohan lukenut sun aiemmat? Pitääkin käydä kurkkaamassa :)

      Poista

Kiitos, kun kommentoit <3